Powiedź historię swojej firmy

22

Lut

Powiedź historię swojej firmy

Jako że sam zajmuję się trafianiem do klientów. Co szumnie czasami jest nazywane pozycjonowaniem, to przeglądam co inni uczestnicy rynku piszą o swoich doświadczeniach z działań w Internecie.  Bardzo podoba mi się budowanie przemyślnych sposobów na to jak się pozycjonować.  Nie twierdzę oczywiście że, to wszystko bez sensu. Na pewno jakieś efekty można osiągnąć w ten sposób. Pytanie czy skala liczona w promilach  to nasz cel, czy może jednak wypadało by zwiększyć odrobinę skuteczność dotarcia do klientów.  Mimo namów wszelkiego rodzaju specjalistów dalej uważam, że regularne i stanowcze komunikowanie się z ludźmi po przez dostosowane narzędzia Internetowe jest lepsze niż nadużywanie sposobów które wcześniej czy później szkodzą całemu projektowi.

Jednym z ważnych społecznie projektów które pozwoliłem sobie zapoczątkować to wsparcie Pauliny Komarnickiej i jej ojca w akcji zbierania pieniędzy na leczenie SM. Choroby która jest bardzo okrutna. Mój udział jest dość skromny bo założyłem jedynie stronę, na której można przeczytać o kolejnych krokach. Ale to spowodowało możliwość szybszego przyspieszonego działania i efektów. Z relacji ojca które można przeczytać z 18 lutego można uzyskać informacje że jest sukces.

Lubię być ojcem sukcesu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *